Sabtu, 9 Oktober 2010

.PAS Dah Lama Hilang Teruna,Di Liwat Kafir DAP

PAS sejak berkahwin sumbang mahram bersama DAP diliwat hampir setiap hari hinggakan sanggup diperlakukan apa saja demi mencapai inzal politik gampangan menghalalkan cara demi tercapai matlamat.

Perlakuan liwat kafir DAP terhadap Khawarij PAS bukan saja berlaku didalam bilik mesyuarat,didada akhbar malah di pentas ceramah. Dalam menyedari diri menjadi tunggangan, khawarij PAS bagaikan diperbodohkan siang dan malam terutamanya oleh Lim Kit Siang bapak segala rasis yang terang terangan menolak hudud yang di sarankan oleh wali selipar Nik Aziz.

Kit Siang mengugut kaum melayu kononnya jika membiarkan negara diperintah oleh BN akan musnah.Petikan dari haprak daily

KUALA TERENGGANU, 8 Okt: Penasihat DAP, Lim Kit Siang mahu rakyat Terengganu bangkit menentang Umno BN kerana masanya telah tiba untuk berbuat demikian.
Sekiranya rakyat masih mahu membiarkan diri mereka menjadi hamba Umno BN, tunggulah kemusnahan yang amat teruk di masa akan datang,” ujarnya ketika berucap pada majlis ceramah di Kuala Ibai, dekat sini malam ini.

Khawarij PAS sebelum ini menyeru agar kaum melayu memberikan sokongan kepada mereka,dalam masa yang sama menyundal bersama rasis ultra kiasu DAP mengadai maruah melayu dan melacurkan Islam dan nama Allah.Setelah mengadaikan prinsip perjuangan kini bersekongkol pula bersama Kit Siang menyerang kerajaan Melayu Islam yang dipilih majoriti rakyat Malaysia.

Inilah contoh betapa jumud dan bodohnya juak aparat pakatan yang bersekongkol bersama rasis ultra kiasu menyerang melayu.

Melayu harus ingat,inilah contoh bagaimana khawarij PAS yang mahukan sokongan melayu dalam masa yang sama melacurkan maruah bangsa dan agama .

Pisau kata " bayangkan juak khawarij kena liwat DAP,isk isk"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan